Servicii de contabilitate si audit financiar

 

- asistenta si lucrari contabile de specialitate;
- contabilitate simplificata;
- asistenta si lucrari în domeniul personal-salarizare;
- verificarea si certificarea bilanturilor contabile;
- expertiza si audit;
- consultanta fiscala care cuprinde: declaratia de impozit pe venit, impozit pe profit, declaratii TVA, consultanta în materie de control fiscal;
- consultanta financiar-contabila si administrativa a societatii ce include si implementarea sistemului contabil de gestiune si operativ;
- întocmirea de situatii lunare sau periodice privind furnizorii si clientii;
- consultanta societatii care cuprinde: constituire, cesionare, cumparare, fuziune, contracte de succesiune, operatiuni de reorganizare a societatii si oeratiuni de finantare externa; analize de bilant.
- verificarea si evaluarea sistemelor de control interne finalizate în indicarea unor solutii optime si eficiente pentru imbunatatirea sistemului organizatoric al societatii;

Prin serviciile de contabilitate pe care vi le punem la dispozitie:

- Va pregatim pentru un control fiscal (Garda Financiara, Administratie Financiara);
- Veti cunoaste principalele sanctiuni din legislatia fiscala si cuantumul acestora;
- Veti sti cum sa contestati oricare din masurile dispuse de fisc;
- Operatiunile dvs. vor fi reflectate corect în contabilitate;
- Veti cunoaste actele normative care reglementeaza facilitatile fiscale acordate agentilor economici;
- Veti sti sa evitati fiscalitatea excesiva profitând de facilitatile fiscale în vigoare;
- Veti sti care sunt operatiunile scutite de TVA;
- Veti sti cum se obtine rambursarea de TVA;
- Veti sti care sunt veniturile din salarii scutite de impozit;
- Veti cunoaste obligatiile angajatorilor în ceea ce priveste calculul, retinerea si virarea impozitului pe salarii;
- Veti sti sa evitati greselile care pot costa zeci sau sute de milioane lei!

Nu ezitati sa apelati la serviciile noastre daca:

* Aveti nevoie de date financiare adecvate si exacte pentru a lua decizii corecte. Personalul nostru va ofera avantajul unui departament financiar de înalta calificare pentru afacerea dvs. Putem factura clientii dvs., plati datoriile si monitoriza conturile dvs. bancare. În aceste servicii includem rapoarte financiare exacte, lucram cu contabilii dvs. în timp util, etc. Serviciile noastre de evidenta contabila sunt alegerea corecta pentru dvs. daca:

- începeti o mica afacere;
- intentionati sa va extindeti si aveti nevoie de un serviciu de evidenta contabila;
- aveti probleme cu operatiunile interne sau cu furnizorii;
- sunteti prea ocupat sa va mai ocupati si cu evidenta contabila;
- aveti nevoie de ajutor pe termen scurt pentru a va redresa;
- doriti sa va descurcati singuri cu evidenta contabila dar aveti nevoie de o initiere.

Castilia elaboreaza si adopta metodologii privind evidenta contabila separata, calculatia si repartizarea costurilor pentru activitatile si serviciile reglementate, auditeaza si evalueaza respectarea prevederilor legale existente. Abordarea va avea în vedere:
- impunerea obligatiilor privind evidenta contabila separata ;
- defalcarea costurilor, astfel încât sa fie posibila acordarea accesului neconditionat (numai la facilitatile solicitate);
- utilizarea de benchmarking-uri pentru evaluarea pozitiilor importante de costuri;
- asigurarea intr-un termen cat mai scurt a unor tarife de acces si interconectare cat mai apropiate de nivelul eficient, facilitand astfel atât intrarea pe piata a noilor competitori, cat si recompensarea capitalului investit;
- organizeaza si conduce evidenta contabila privind efectuarea cheltuielilor prevazute prin bugetul de venituri si cheltuieli, a gestionarii valorilor materiale, bunurilor de inventar, mijloacelor banesti, a decontarilor cu debitorii si creditorii;
- întocmeste lunar balanta de verificare contabila împreuna cu executia bugetului de cheltuieli;
- întocmeste trimestrial si anual bilantul contabil împreuna cu situatiile de dare de seama si bugetul de cheltuieli specifice;
- avizeaza contractele încheiate cu terte persoane juridice;
- intocmeste darile de seama contabile asupra executarii bugetului de venituri si cheltuieli al institutiei;
- tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar pe fise de evidenta corespunzatoare înregistrând si decontând în cadrul termenelor legale, cheltuielile privind amortizarea si consumul;
- asigura gestionarea patrimoniului institutiei în conformitate cu prevederile legale în vigoare; - organizeaza activitatea de inventariere a patrimoniului institutiei, propune masuri de casare, imputare, etc., si prezinta Directorului raportul asupra actiunii;
- analizeaza fisele analitice de furnizori, creditori, debitori, urmarind lichidarea acestora în cadrul termenelor legal prevazute colaborând unde este cazul cu compartimentul juridic;
- asigura exercitarea controlului financiar preventiv pentru platile efectuate din buget, eliberari de valori materiale si pentru alte operatiuni specifice;
- întocmeste fisa analitica a drepturilor salariale pentru fiecare salariat în parte;
- elibereaza adeverinte si alte acte doveditoare solicitate de catre asistentii personali precum si de catre persoanele cu handicap sau reprezentantii legali ai acestora;
- ridica de la Directia Generala a Postelor mandatele postale retur pentru asistentii directiei nedeplasabili care solicita plata ajutorului prin mandat postal si care nu au fost prezenti la domiciliu sau care au decedat;
- asigura relatia cu bancile în vederea realizarii platii salariilor prin intermediul cardurilor;
- întocmeste statele de plata salariilor personalului institutiei, conform legislatiei în vigoare; - întocmeste fisele fiscale pentru personalul angajat permanent sau prin conventie civila;
- întocmeste ordinele de plata si efectueaza viramentele catre beneficiari;
- întocmeste dari de seama statistice;
- întocmeste statele de plata pentru ajutorul social;
- întocmeste statele de plata pentru ajutoarele de urgenta;
- editeaza mandatele postale si verifica concordanta dintre datele înscrise pe fiecare mandat cu cele înscrise în borderou;
- efectueaza prin casierie operatii de încasari si plati pe baza documentelor aprobate si supuse controlului financiar-preventiv;
- elaboreaza proiectul bugetului de venituri si cheltuieli;
- intocmeste periodic situatia executiei bugetare si urmareste încadrarea acesteia în limitele de cheltuieli aprobate prin bugetul de venituri si cheltuieli;
- intocmeste si prezinta contul anual de executie al bugetului institutiei;
- urmareste derularea pe stadii de realizare, pe baza unor grafice, a contractelor economice încheiate si ia masurile necesare în cazul aparitiei oricaror disfunctionalitati;
- urmareste existenta disponibilului corespunzator pentru efectuarea platilor din contul de trezorerie, plati dispuse pe capitolele de cheltuieli corespunzatoare;
- întocmeste note contabile pentru operatiuni economico-financiare ce intervin în miscarea patrimoniului institutiei, înregistrând corespunzator în fisele contabile analitice si sintetice;
- îndruma si controleaza activitatea centrelor subordonate.