|
|
a) Analiza diagnostic permite identificarea
punctelor forte / slabe ale organizatiei dvs. si propunerea de masuri
privind imbunatatire activitatii. Potrivit practicilor în domeniu
este indicat ca o data pe an sa se efectueze o analiza diagnostic ,
chiar daca firma dvs. este în dificultate sau este sanatoasa
Analiza diagnostic multifunctionala permite analiza celor 6 functiuni
principale ale unei întreprinderi :JURIDIC , FINANCIAR , MARKETING
, OPERATIONAL , MANAGEMENT si RESURSE UMANE. Se compara evolutia principalilor
indicatori în timp, cu cei ai sectorului de activitate în
care functioneaza firma si cu principalii concurenti;
b) Due Diligence în traducere “ precautia cuvenita “
, semnifica studiul amanuntit al unei afaceri. Aceasta metoda de investigare
independenta furnizeaza un punct de vedere impartial despre organizatia
tinta
( “ target organization “ ) .
Acest tip de serviciu precede sau succede o tranzactie de :
- vânzare , cumparare a pachetului de actiuni sau parti sociale
la o companie ;
- fuziune , formarea unei societati mixte ( “ joint-venture “
) sau aliante strategice.
Tranzactiile pot fi “ prietenoase “ sau “ ostile “–
caz în care informatiile despre organizatia tinta se obtin mai
dificil – “ No-Access Due Diligence
Scopul Due Diligence este:
- Analiza si validarea situatiei organizatiei tinta din punct de vedere
comercial , financiar , mediu si
juridic ;
- Furnizarea de recomandari de a încheia o tranzactie avantajoasa
( “ make a good deal “ ) sau a evita o tranzactie dezavantajoasa
( “ avoid a bad deal “ ).
|
|