Analiza diagnostic si due diligence

   

a) Analiza diagnostic permite identificarea punctelor forte / slabe ale organizatiei dvs. si propunerea de masuri privind imbunatatire activitatii. Potrivit practicilor în domeniu este indicat ca o data pe an sa se efectueze o analiza diagnostic , chiar daca firma dvs. este în dificultate sau este sanatoasa
Analiza diagnostic multifunctionala permite analiza celor 6 functiuni principale ale unei întreprinderi :JURIDIC , FINANCIAR , MARKETING , OPERATIONAL , MANAGEMENT si RESURSE UMANE. Se compara evolutia principalilor indicatori în timp, cu cei ai sectorului de activitate în care functioneaza firma si cu principalii concurenti;

b) Due Diligence în traducere “ precautia cuvenita “ , semnifica studiul amanuntit al unei afaceri. Aceasta metoda de investigare independenta furnizeaza un punct de vedere impartial despre organizatia tinta
( “ target organization “ ) .
Acest tip de serviciu precede sau succede o tranzactie de :
- vânzare , cumparare a pachetului de actiuni sau parti sociale la o companie ;
- fuziune , formarea unei societati mixte ( “ joint-venture “ ) sau aliante strategice.
Tranzactiile pot fi “ prietenoase “ sau “ ostile “– caz în care informatiile despre organizatia tinta se obtin mai dificil – “ No-Access Due Diligence
Scopul Due Diligence este:
- Analiza si validarea situatiei organizatiei tinta din punct de vedere comercial , financiar , mediu si
juridic ;
- Furnizarea de recomandari de a încheia o tranzactie avantajoasa ( “ make a good deal “ ) sau a evita o tranzactie dezavantajoasa ( “ avoid a bad deal “ ).